Gyakori kérdések

Gyakori kérdések és válaszok 

Hova szállítunk?

Jelenleg az oldalunkról Baján és vonzáskörzetében kérhetsz kiszállítást, az alábbiak szerint:

0. zóna: Baja
Minimum rendelési mennyiség, és összeg nincsen. Bruttó 4000 Ft/rendelési összeg alatt, a kiszállítási díj Baján belül 400 Ft. Bruttó 4000 Ft/rendelési összeg felett a kiszállításunk ingyenes. Bajai kiszállítási napok: Kedd- Szerda-Csütörtök-Péntek

Vidékre is kiszállítunk! Baja és vonzáskörzetében, a következő településekre:
1. zóna: Bátmonostor, Vaskút, Érsekcsanád, Szeremle, Sükösd

Az első zónában a kiszállítás díja 990 Ft/ rendelés.

Kiszállítási napok: Szerda vagy Péntek.

2. zóna: Pörböly, Dunafalva, Nagybaracska, Csátalja, Gara, Bácsbokod, Csávoly, Felsőszentiván, Bácsborsód, Nemesnádudvar

A második zónában a kiszállítás díja 1290 Ft/ rendelés.

Kiszállítási napok: Kedd délelőtt v. Szerda v. Péntek.

3. zóna:Mélykút, Tataháza, Érsekhalma, Hajós

A harmadik zónában a kiszállítás díja 1890 Ft/ rendelés.

Kiszállítási napok: Szerda vagy Péntek.

Minden kiszállítás előtt egyeztetünk Önnel!

Egyeztetjük a megrendelés pontos összegét, a kiszállítás várható idejét!

Minden kiszállításunkat természetesen hűtött rakterű autóval szállítjuk ki.

Mi a minimum rendelési érték?

Baján belül minimum rendelési mennyiség nincsen. Baján kívül, vonzáskörzetében 5000 Ft.
A házhozszállítás díja:

Baján: 4000 Ft alatt 400 Ft, felette ingyenes. Baján kívül pedig a fentiekben meghatározott díj felett.

 

Hogyan tudok fizetni?

Házhozszállítás esetében készpénzes fizetéssel tudod kiegyenlíteni vásárlásod ellenértékét, a közeljövőben igyekszünk a kiszállítás során is az online fizetést elérhetővé tenni. Ha igény van rá az előre utalás is megoldható, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Üzleteinkben, készpénzzel vagy bankkártyával is tudsz fizetni.

 

Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?

Webshopunkban a vásárlási folyamat végén a Pénztár menüben kell kiválasztani a cégként vásárlok opciót, majd meg kell adni a cég nevét, címét és a céges adószámot  amelynek eredményeképpen céges ÁFÁ-s számlát fog a rendszer automatikusan kiállítani vásárlóink számára.

 

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk ingyenesen hívható telefonszámunkon ( +36 30 1378 6438 ), e-mail-ben (info@bacskavad.hu), chat-en illetve közösségi csatornákon keresztül.

 

Rendelésemet kiegészíthetem?

Igen, rendelésed kiegészítheted, de kiszállítási területtől függően maximum az átvétel előtti este 20:00 óráig tudsz hozzáadni megrendelésedhez (elvenni belőle nem tudsz sajnos). Mindenképpen telefonálj nekünk, és igyekszünk minden időben megoldani

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Miért változott a végösszeg, mint amit a rendelésem a weboldalon mutatott?

Az egyes súlyra árult termékeink pontos tömegét csak mérést követően tudjuk meghatározni, ezért a pontosan fizetendő összeg rendelés leadásának pillanatában nem meghatározható. A mérlegelés és az összekészített áruk pontos összegéről előre tájékoztatunk.

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

Természetesen minden gépkocsink, amivel a kiszállítást végezzük rendelkezik hűtő, illetve fagyasztó tárolóval, így a hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. 

 

Meddig fogyaszthatóak a friss húsok?

Előhűtött élelmiszereink, mint például friss csirke, kacsa és pulya esetében 2-6 nap közötti fogyaszthatóságot garantálunk a kiszállítástól számítva. Mindig igyekszünk a lehető leghosszabb ideig fogyasztható termékek beszerzésére. A termékek fogyaszthatósági időtartamát  jelentősen befolyásolja az otthoni tárolási körülmény (hőfok). A fagyasztott termékek esetében a szavatosság a címkén, etiketten olvasható.

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk telefonon. A friss kacsa, és pulyka termékek heti egyszer érkeznek hozzánk, amint beérkezik hozzánk, a seboldalunkat frissítjük.